Kasha Ko

Psycholožka a lektorka mindfuLness

Jsem… psycholožka, psychoterapeutka s výcvikem v kognitivně-behaviorální terapii, cestovatelka, učitelka Mindfulness, máma 3 dětí, milovnice života, nezkrotná bytost. Dlouhodobě se věnuji využití meditace mindfulness (všímavosti) v individuální terapii i běžném životě. Současně vedu skupinové tréninky této metody, vyučuji ve výcviku budoucích terapeutů, vedu zážitkové kurzy a provozuji soukromou psychoterapeutickou praxi. Do své práce začleňuji terapii dobrodružstvím, prožitkové techniky a práci s tělem.

Téma příspěvku: vnitřní rovnováha

V našem světe žijeme ve stavu Sympatické dominance a nemusí to být vůbec sympatické 🙂 
 
Naše nervová soustava je vlivem informací, a zaměřením naší pozorností ven neustále v napětí. Právě Sympatikus – část nervové soustavy, zodpovědný za boj nebo útěk, dělání a aktivaci, bývá přespříliš drážděná a Parasympatikus – část nervové soustavy zodpovědná za bytí, relax a trávení pokulhává. V tomto nerovnovážném stavu čatěji pociťujeme napětí, úzkost, odráží se i na našem fyzickém zdraví. 
 
Během půlhodinky se zkusíme Vyvážit. Ukážeme si jednoduché techniky, jak podpořit náš Vnitřní klid a bezpečí pomocí mindfulness a aktivace Parasympatiku.