DMITRIJ HLADKÝ

PROFIL

Pozorováním jsem zjistil, že oproti věčným začátečníkům polygloti používají nejen rozum, nýbrž také plné vědomí a srdce, aby dobře ovládli jazyk. Jakožto učitel jsem díky tomuto zjištění začal klást důraz především na psychologické aspekty v jazykové výuce. Jako hlavní nástroj volím koncept všímavosti (mindfulness), jenž vede studenty k takovému postoji vůči sobě i okolnímu světu, který přináší více samostatnosti, tvořivosti, silnou motivaci a zdravé sebevědomí. Usiluji o přeměnu procesu učení se cizí řeči v koníček! Ve volném čase mj. také sám studuji cizí jazyky a věnuji se mindfulness na pravidelné bázi.

WORKSHOP 1

"Sebekritika v komunikaci"

Zdaleka ne každý dokáže mluvit jako televizní moderátor, natož pokud jde o cizí jazyk. Proč jsme občas na sebe tak zlí, když nám tak perfektní komunikace jako v televizi nevychází? Do jaké míry kritizujeme sebe v porovnání s kritikou vůči ostatním? Co ve výsledku způsobují sklony k sebeobviňování a nevlídnost vůči sobě? Jak s těmito vlastnostmi zatočit a mít zdravé sebevědomí v komunikací? Přijďte si pro odpovědi na tento interaktivní workshop.


WORKSHOP 2

"5 tipů a triků, jak zvládnout stres moderních teenagerů a jejich rodičů"

Společně s Janou Kyriakou.

Na dnešní teenagery se valí výkonnostní tlak ve škole, sportu, společenském životě, vzhledu, oblékání, romantický vztazích a řadě dalších oblastí. K tomu všemu musí samozřejmě o všem instantně reportovat na sociálních sítích. Dramaticky se jim také mění tělo a mozek. Není divu, že mají pocit, že je to k z bláznění - a samozřejmě z toho blázní i jejich rodiče. Světu panuje epidemie teenagerovských depresí, poruch příjmu potravy, sebepoškozování. Přijďte si popovídat o tom, co se v teenagerovském těle a mozku vlastně děje, navzájem se podpořit a hlavně vyzkoušet 5 osvědčených tipů, jak na stres nejen vašeho teenagera, ale i ten váš rodičovský.