otázky & odpovědi

vše co potřebujete vědět k bezproblémovému připojení k mindfulnessconu 2021

jak se mohu žÚčastnit?

Pro účast na akci si stačí zakoupit vstupenky přes náš rezervační systém. Po úhradě vstupenek Vám příjde e-mail s potvrzením rezervace a úhrady. Na konci textu naleznete přihlašovací údaje k ZOOMu, skrze který konference bude probíhat.

Jak se připojím skrze platformu zoom?

Pro připojení k akci stačí, když budete mít připojení k internetu a počítač, mobilní telefon nebo tablet s webkamerou a mikrofonem (+ ideálně i sluchátky).

Po úhradě vstupenky Vám v e-mailu pošleme přihlašovací údaje k ZOOMu. Během zahájení akce (v 9:30 v sobotu 27. 3.) se pak skrze tento odkaz připojíte do ZOOM místnosti, kde se bude akce konat.

Doporučujeme Vám nainstalovat si aplikaci ZOOM předem a vyzkoušet, že Vám funguje.

Pokud je to možné, je ideální akci strávit v místnosti, kde nebudete rušeni nebo minimalizovat možné ruchy, jako například vypnout si zvonění telefonu. Pokud nastanou technické problémy, mějte prosím trpělivost s účinkujícím nebo sami se sebou. Pokud Vám vypadne spojení, můžete se opět přihlásit zpět do místnosti, nic se neděje.

Přejeme nám všem příjemné Zoomování!

Jak poznám, že mám dostatečně kvalitní připojení k internetu?

Doporučená minimální rychlost připojení je 1,5 Mbps jak pro download, tak upload. Většina domácích nebo mobilních připojení toto minimu splňuje, proto se nemusíte ničeho obávat.

Pokud ale chcete mít jistotou,můžete si ověřit rychlost Vašeho internetu na odkazu níže.

Rychlost Vašeho připojení každopádně můžete zlepšit vypnutím dalších aplikací (internetový prohlížeč, e-mail, apod) či webkamery. V případně, že máte pomalé wifi připojení můžete využít mobilní data z telefonu, která jsou obvykle nadprůměrně rychlá.

OBDRŽÍM LÍSTEK NA AKCI a videozáznam?

Za lístek na akci se považuje automatická zpráva s předmětem mailu “Vytvoření nové registrace”, která Vám příjde z našeho registračního formuláře v den Vaší registrace, zpráva obsahuje i ZOOM link pro připojení k akci.

Videozáznamy ze všech hlavních přednášek dostanete k dispozici do dvou týdnů od proběhnutí akce skrze soukromé odkazy na YouTube kanále Mindfulness Clubu. Pro účastníky, kteří si lístek nezakoupili tato videa budou zveřejněna až v srpnu 2021.

je vstupné vratné?

Nejjednodušší a v naši obchodních podmínkách preferovanou cestou je převést Vaši vstupenku na libovolnou osobu ve Vašem okolí. Stačí nám pouze napsat na events@mindfulnessclub.cz jméno a e-mail náhradního účastníka a my ho zařadíme na seznam místo Vás.

Při stornování objednávky 5 a více pracovních dnů před datem konání akce je zde také možnost vrátit Vám celý registrační poplatek. Více o našich storno podmínkách naleznete ZDE.

Může se nás zúčastnit více z jednoho zařízení, na jednu registraci?

Jedna vstupenka se vztahuje pouze na jednoho účastníka, možné to tedy není. Děkujeme Vám za dodržení tohoto pravidla.

Chci se zÚčastnit, ale momentálně nemám peníze na zakoupení vStupenky.

Smyslem naší akce je psychicky podporovat lidi v současné době. Pokud máte velkou možnost se akce zůčasnit, ale aktuálně jste ve finanční nouzi, která Vám neumožnuje vstupenku zakoupit, nabízíme Vám možnost vstupného zdarma. Pokud o tomu možnost máte zájem, napište nám na events@mindfulnessclub.cz.

CO DĚLAT, POKUD CHCI K AKCI VYSTAVIT FAKTURU?

Pokud chcete akci zaplatit na fakturu a nebo zpětně fakturu vystavit,  napište nám prosím na

office@mindfulnessclub.cz

KDY PROBĚHNE AKCE?

Sobota 27. 3. 2021 9:30 – 17:30.